niedziela, 7 lipca 2013

photo memories

cześć. zostałam nakłoniona przez aska do posta na tym blogu. i stwierdziłam, że OK! Początkowo nie miałam pomysłu o czym mam go pisać, nawet nie mam zdjęć, gdyż nie jestem na swoim kompie. Zdjęcia znad jeziora chciałam dodać dopiero jutro gdyż jutro także wybieram się nad wodę na cały dzień więc połączę oba te dni w jednym wpisie i może coś z tego wyjdzie. Początkowo chciałam opisać swój pokój, bo co mi tam. Ale stwierdziłam: nie. Pokaże tutaj jak w moim pokoju zachowane są praktycznie wszystkie fragmenty mojego życia. Zarówno te stare, także te już nie aktualne jak i najnowszy. Każde z nich ma jakąś swoją historię, swoje wspomnienie o którym trzeba pamiętać. Są na nich również osoby, które się usunęły z mojego życia. Dziewczyny, z którymi nie mówimy sobie głupiego "cześć" a mimo to ja nadal mam nasze wspólne zdjęcia. Nastaje pytanie: dlaczego? Nie wiem. Bo były niegdyś dla mnie ważne. Stanowiły istotny czas w moim życiu, związane z tym mam nie jedno dobre wspomnienie. Zaledwie kilka zdjęć ściągnęłam z mojej ściany, ale to musiały być związane z osobami, które naprawdę dużo złego wyrządziły w moim życia i po prostu nie chce o nich pamiętać. Chyba dwie są takie osoby. Nie ważne. Nie chcę zachowywać tych złych wspomnień. Chcę pielęgnować te najwspanialsze. Chcę pamiętać o ludziach, którzy wnieśli do mojego życia coś dobrego, otulili dobrym słowem czy radą. Ludzie, dzięki którym choć raz uśmiech pojawił się na mej twarzy są warci zapamiętania do końca życia. Nigdy nie myślałam, aby zdjąć te zdjęcia i chociażby schować w album. Nie chcę tego. Chcę, aby były na widoku, żeby zawsze przypominały mi o moich najbliższych. Owszem, mam albumy ze zdjęciami, znajdują się w nich głównie zdjęcia z dzieciństwa gdy to jeszcze byłam taaakim małym słodziakiem, są to stare zdjęcia, więc na pamiątkę niech już tam zostaną. Wiem jedno, na pewno będę miała co pokazywać i najważniejsze opowiadać swoim dzieciom i wnukom.:)
Dobranoc! :)

aaa, no i zdjęcia :D


* klasowe, moje i z braćmi



* prezent Bożonarodzeniowy od Katarzyny mej, dawno temu



 * czasy jeszcze typowo gimnazjum



* większość zdjęć przykleiłam tutaj



* aczkolwiek teraz zdjęcia muszę już przyklejać tutaj, gdyż zbrakło mi miejsca :P



 * zdecydowanie najbliższe memu sercu miejsce w różowym pokoiku



 * stara duuuża antyrama ze zdjęciami głównie z czasów gimnazjum. Stoi, nie wisi, ponieważ nikt nie ma czasu mi jej przywiesić.



* świadectwo ukończenia gimnazjum wraz ze zdjęciem z komersu, oraz kawałkiem ze studniówki.



* albumy na półkach w widocznym miejscu



* oraz zdjęcia, które mam zawsze blisko, bo noszę je wszystkie w portfelu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.