sobota, 6 lipca 2013

last minute shopping

hejo! jeszcze dziś dokupiłam sobie kilka drobiazgów i mogę jechać. pożegnałam się z moim ukochanym mimo iż to tylko 5 dni :O sam śmiał się ze mnie, że wrócę za 5 dni nie za pół roku no ale co... i tak będę strasznie tęsknić <3 ale za to za 3 tygodnie spędzimy weekend razem gdzieś nad jakaś wodą pobliską. i na koniec sierpnia zabierze mnie na północ <3 i za miesiąc robimy sobie wspólnie pisemko<3 jak się strasznie cieszę, planowaliśmy to już od pół roku, mam nadzieję, ze teraz to dojdzie do skutku :)
a tymczasem kilka zdjęć ostatnich.

* miętowe sandałki
* skarpetki do balerinek
* dwie paczki baterii ponieważ jakoś nie miałam jeszcze czasu w końcu kupić sobie nowej ładowarki


* misia nie kupiłam. misia dostałam rok temu od Kamila, aczkolwiek chyba zabiorę go ze sobą.


 * pierścionek dostałam od Kamila na urodziny
* bransoletkę kupił mi Kamil jednak nie nosiłam jej długo bo była zepsuta. dziś mi ją naprawił więc zabieram ją ze sobą.

+ a nawet wzięłam się za pomalowanie paznokcii!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.