piątek, 5 lipca 2013

a little shopping

hejka!
dawno mnie nie było, wiem. ale nie mam żadnych zdjęć nowych, a z reguły dodając posta na tego bloga dołączam także do niego jakieś newsy z mojego aparatu. a ostatnimi czasy jakoś ich brak. sądzę, że po tym weekendzie się to zmieni, może wyjdzie kilka jakiś ciekawych zdjęć to się podzielę :) wyjeżdżam sobie na kilka dni z rodzicami na wakacje, wyjazd rodzinny. niby fajnie. tylko szkoda, że bez mojego ukochanego, może i będę się nudzić tam bez niego, a na pewno będę niesamowicie tęsknić do niego ale to tylko kilka dni.. a przecież jeszcze w tym roku pojedziemy nad morze razem <333 byłam dziś z mamuśka w Lesznie fakt faktem pojechałyśmy odebrać tatę, no ale jak to zwykle bywa zajechałyśmy sobie to tu to tam i kupiłam nawet fajne rzeczy patrzcie sami :



ukochane pudrowe spodnie, które chciałam <3

bluza - miś / kolor miętowy 
dwu kolorowy strój kompielowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.