środa, 22 maja 2013

galaxy




Kocham Cię najmocniej na Świecie. i wiem, że chcę z Tobą być na zawsze. tak cholernie się już do Ciebie przyzwyczaiłam, wręcz uzależniłam się od Ciebie, że odczuwam wewnętrzne rozdarcie gdy tylko nie ma Cię przy mnie dłuższy czas. Jesteśmy ze sobą już ponad rok, i może na przestrzeni życia to nie dużo, ale dla mnie to był piękny rok, i będzie 548946 takich lat, całe wieki równie pięknych mam nadzieje jak te, które już mamy za sobą. czasem, kochanie, sprawiałam Ci przykrość, zadawałam ból prosto w Twoje małe biedne serduszko. kiedyś byłam głupia. byłam innym człowiekiem. Wiem teraz, że się zmieniłam. na pewno. i bardzo się z tego cieszę, w końcu możemy spokojnie być ze sobą i uszczęśliwiać się nawzajem. wiedzieć, że jesteśmy swoi. Ty mój. Ja Twoja. cudowne. może to wydawać się głupie, ale chciałam bym, byś był już moja codziennością, Wiem, że wkrótce to nastąpi, ale już się strasznie niecierpliwie, wiem okropna maruda ze mnie. okropnie mi teraz na myśl, że niekiedy widziałeś mnie w gorszym stanie, zaspaną czy na mega kacu. Ale to nic.bo wiem, że patrzysz w moje serce... mimo, iż to nie jest żaden absolutnie żaden powód do dumy, widziałam Cię w momencie, gdy leciały Ci łzy z oczu.a wiesz, jak to mówią " facet jest Twój, gdy nie wstydzi się przy Tobie płakać..." jesteś zupełnie inny niż te wszystkie dupki, których większość codziennie gdzieś mijam. Jesteś zupełnie inny. jesteś chłopcem, przy którym nie muszę robić z siebie mega gwiazdy i to wszystko po to, by Ci się przypodobać, a wystarczy jeden zły ruch, gorszy dzień czy brak makijażu a już mnie zostawisz. Jesteś tym, z którym mogę się wygłupiać, przy którym nie muszę się niczego bać ani ograniczać, na którego mogę krzyczeć, bić, gryźć bardzo mocno, łaskotać i robić wielkie malinki na szyi, wyciągać z łóżka w środku nocy byle byś tylko poszedł ze mną o 3 nad ranem w samych majtkach na dwór do garażu bo zapomniałam swojego aparatu, i wiem, że zrobisz to, bo mnie niesamowicie kochasz, no i też doskonale wiesz, że bez tego nie zasnę. mogę z Tobą pić do upadłego, tańczyć na boso, śpiewać, bić się i głośno krzyczeć, wyzywać, grać w piłkę, palić fajki, wszystko z Tobą mogę.<3 kocham najmocniej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.