poniedziałek, 29 czerwca 2015

moro/white/gold

Tak na szybko dziś. Co się działo? Nic się nie działo, nic ciekawego aczkolwiek, tydzień za tygodniem mija nieubłaganie a mi się plany komplikują co jest dość denerwujące... Nie tracę jednak nadziei. Mieliśmy już być za granicą, właśnie w tym tkwi cała komplikacja... Ale chyba dziś już się wszystko wyjaśni, mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli... Nie lubię takich sytuacji, gdy już sobie wszystko w głowie poukładam, a tu nagle szlag wszystko trafia...

Ale nie będę tutaj swoich żali wyrzucać. ;)
Więcej nowości możecie widywać praktycznie codziennie na snapchacie (teskniewh0j), dużo pierdółek.
W tym tygodniu prawdopodobnie pojawi się tu jeszcze co najmniej jeden post. Czekajcie!:)













1 komentarz:

  1. Mam nadzieję że wszystko się szybko wyjaśni! :c
    Ślicznie wyglądasz <3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.