wtorek, 23 czerwca 2015

aloha

Cześć misie. Pogoda jak widać za oknem nas nie rozpieszcza. Cieszę się tylko, że na długi weekend na początku czerwca na nasz mały urlopik pogodę mieliśmy wręcz wymarzona, słońce nam nie szczędziło. Teraz weekendy beznadziejne, burze deszcze, że niby wakacje? No co zrobić. Przyszły weekend też nie zapowiada się super ciekawie, ale to nie zmieni nam planów, trzeba korzystać z wakacji póki są, bo już nie długo wyjazd. Jedziemy się troszkę odchamić, na kilka dni, może coś się zmieni... Hm, sądzę, że na pewno! :) Nudzi mnie już to ciągłe siedzenie w domu... Zajęcia się skończyły, egzaminy napisane, praktyki skończone, no teraz to czekać tylko na wyniki choć zbyt dużo sobie nie obiecuje. Trochę przykro, ale mam świadomość tego że to nie tylko moja wina. Tak, bo najlepiej powiedzieć, że wykładowca się uwziął lub że tego w ogóle nie było w zakresie przerobionego materiału, haha, student potrafi! Ale cieszę się, pierwszy rok studiów minął mi niesamowicie szybko, nim się obejrzałam a to już czerwiec i sesja letnia.




















 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.