środa, 19 lutego 2014

red lips&nude

Hej słoneczka! jak wam mijają ferie "zimowe" a w gruncie rzeczy to wiosenne?:) mi troszkę nudno aczkolwiek znajdują się chwilę kreatywności co bardzo lubię! jak na przykład dziś.:) Udana sesyjka z Dżastin :* choć jeszcze nie widziałam efektów. Ale się naśmiałyśmy.<3 Jutro powtórka! Ogólnie to bardzo nie fair, że ja siedzę w domu a miśka przy mnie nie ma.;c Już prawie połowa ferii a ja nic pożytecznego nie zrobiłam...Choć w sumie nie. Przeczytałam książkę! jeeea.<3 Coś by się porobiło, gdzieś pojechało... No ale co zrobić jak się nie da... Wyrwać się z tych 4 ścian, porobić coś... ojej chyba ten brokat uderzył mi do głowy bo "księżniczkuję" już. xd















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.