sobota, 8 lutego 2014

pink high heels

Po dość długim czasie mojej nieobecności. Niestety, przyczyny wyższe... Wracam z nowym pościkiem. jeeejciu tęskniłam za moim uzależnieniem... ehh.. Na początek powiem tylko, nie chwaląc się, że miałam naprawdę cudowny, trochę spontaniczny, ale wyśmienity weekend. Wczoraj minął Nam kolejny 7.<3 Taaak wczoraj miałam dobry dzień. Ku mojemu zdziwieniu i mimo wszelkich obaw związanych z ustnym angielskim próbna maturka poszła mi bardzo dobrze! <odpukać> Ogólnie jest wszystko OK! Ale co mam się tu chwalić, zaraz znajdzie się ktoś, kto mi "pożałuje" a tego bym nie chciała. Mam wspaniałego chłopa.:*
a tymczasem czekamy do kolejnego wspólnego weekendu, który już się zbliża.<3 Gdyby jeszcze nasze plany się powiodły była bym wniebowzięta!
Dobrej nocy!

w razie pytań:
http://ask.fm/teskniewh0j




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.