wtorek, 22 października 2013

khaki

dobry wieczór Wam kochani. Pisze dla Was pościka, nie wiem co mnie naszło, obok mnie cała sterta książek z których muszę coś tam zrobić, zadanka listy pisać jak w przypadku angielskiego. Ech, ale post najważniejszy, w sumie to sam się będzie ładował a w między czasie mogę robić sobie co innego. Dodaje zdjęcia z niedzieli. Ładna pogoda była ciepło, więc się przeszliśmy na spacerek. Ciepły tydzień Nam się zrobił, to wspaniale biorąc pod uwagę czwartkowo piątkowe wroclove. Aaaajć, moja szczęśliwa rączka wylosowała dla mnie i moich dziewczynek apartamencik <3 Słodko.;d czuję, że to będzie miły wyjazd. Dobra dobra, uciekam bo ten wos i angielski i polski no i matma strasznie do mnie krzyczą.
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.