sobota, 19 października 2013

Calvin Klein Jeans

Troszkę mi się nudzi. W sumie to mam nadzieję, że wyciągnę mojego kochanego niedługo znów na zdjęcia. Wierzę, że mój dar przekonywania się przyda. I pogoda w miarę nam dopiszę. Zimno już na dworze i w dzień a o nocy to już nie wspominam. Więc trzeba się cieplej ubierać. Na następne zdjęcia planuje mój nowy neonowy sweterek, hihihi. Ale kiedy do tego dojdzie, nie wiem. Dlatego nic nie obiecuje. :)
Tymczasem z wczorajszego wietrznego dnia, gdzie to udało mi się chłopa mojego wyciągnąć na kilka zdjęć.
Dobrej nocy wszystkim!
aa no i miałam mówić. Planuję zmianę fryzury. LOL.
ale nawet jeśli to to dopiero po studniówce, teraz nie dam się dotknąć nożyczkami.






















5 komentarzy:

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.