środa, 2 kwietnia 2014

nude black and white

No to środek tygodnia, czyli nudy ciąg dalszy. Jeszcze tylko jutro i znów piątek z czego się ogromnie cieszę. Taak teraz tak narzekam na szkołę, na nudę, poranne wstawanie, lekcje, powtórki i sprawdziany a niedługo zapewne będę za tym tęsknić. To przerażające, 2 tygodnie szkoły mi pozostały... Maturka... Trochę leniuszkowania i od czerwca zaczynamy hard work. Coś się zmieni w naszym życiu, kolejny krok ku naszej wspólnej przyszłości. Zobaczymy jak nam to wyjdzie, mam nadzieję, że jakoś to przeżyjemy i nie pozabijamy się wzajemnie wbijając sobie nóż w plecy pod prysznicem czy nie będziemy dusić się wzajemnie poduszką podczas snu. Bo wiem, że naprawdę trudny mam charakter. Ale do zniesienia, nie jestem chyba aż taka okropna. Potrafię być kochana, sam o tym wiesz kochanie.:)
No i wyczekujemy jutra, baardzo się cieszę! Mała zmianka w moim życiu, mały dodatek, plusik. Choć na pewno nie tego rodzaju ostatni. Jutro zapewne będzie można zobaczyć na instagramie. Jak to ja.:)






















16 komentarzy:

  1. Świetne spodnie/ leggisny . Gdzie kupiłaś?


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie odważne połączenia, a te legginsy do łatwych nie należą:D
    podoba mi się !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz super kochana :) Spodenki są fantastyczne i idealnie na Tobie się prezentują! Niezła figurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne spodnie i zegarek ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś, ciekawa stylizacja, bardzo ładna.
    Powodzenia na maturze! :)
    butmakeitlast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. legginsy są świetne ;) jestem tu pierwszy raz i wydajesz się być bardzo sympatyczna;)
    zapraszam do mnie: http://jellybeanblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing pants!! Great look. Nice blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie i ślicznie zrobione kreski na powiekach <3
    Obserwuję!
    http://themyescape.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.