sobota, 29 marca 2014

jeans&pink air

Dobry weekendzik! Uwielbiam takie. W gronie znajomych, przy piwku i luźnych rozmowach. No i najważniejsze jak dla mnie ze skarbem. Z każdym dniem utwierdzam się w przekonaniu, jakie mam szczęście. I jak bardzo do siebie pasujemy. Tak często się sprzeczamy (bo kłótniami tego nazwać nie można), ale to sprawia, że tacy bliscy sobie jesteśmy. Uwielbiam tego słodziaka.<3
No to jeszcze troszkę ponad 2 tygodnie szkoły. I niedługo zaczynamy coś nowego, wspólnego!

Nie jestem zbyt zadowolona z tych zdjęć, ponieważ moje kochanie wówczas szalało z aparatem. Ale z zasady dodaje zdjęcia chronologicznie. Ale z dzisiejszych jestem mega zadowolona! Do zobaczenia wkrótce! :*
















3 komentarze:

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.