czwartek, 17 kwietnia 2014

pastels

Hej kochani! Złamałam swoją zasadę chronologii ale po prostu pokochałam mój nowy błękitny sweterek który idealnie komponuje się z pastelowymi spodniami. Oczywiście miętowe trampki zamieniła bym na piękne błękitne szpilki, które wczoraj sobie upatrzyłam, jednak nie znalazły się one jeszcze w moim posiadaniu. Choć przyznam szczerze zakochałam się w nich niesamowicie od pierwszego wejrzenia. We wtorek jedziemy ze słoneczkiem na zakupy więc może upatrzę sobie jakaś nową miłość. Jeżeli nie, wejdę w posiadanie wczorajszych wczoraj upatrzonych perełeczek. Czy inne dziewczyny też tak maja? Nie ważne, że buty mega wysokie i zapewne nie wygodne. Ale prześliczne i pragniecie ich? Ja się stanowczo zaliczam do tego grona. Pogoda dziś przepiękna. Dlatego namówiłam chłopca mego na zdjęcia. Do całego zestawu dodałam białą torebeczkę i delikatne dodatki tj. złoty łańcuch i bransoletki.
Za kilka dni święta, nie wiem czy znajdę czas aby tu jeszcze zawitać. Jeśli nie to już teraz życzę wszystkim Wesołych świąt! :*






 

















21 komentarzy:

  1. uwielbiam takie kolorki:) ślicznie wyglądasz;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek jest świetny, kolor spodni również, ale krój już nie do końca. Gdybyś ubrała rurki z prawdziwego zdarzenia to stylizacja byłaby bajeczna :) Pozdrawiam.
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolory, można się zakochać! Co do Twojego pytania z notki, raczej tak nie mam, bo interesuje mnie inny typ buta, chociaż niektóre buty też wydają mi się niewygodne, strasznie ich pożądam :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasz komus dupy to się kupi ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Również życzę wesołych świąt :)
    Z całego zestawu zainteresowała mnie najbardziej chyba najdrobniejsza rzecz, ten pierscionek z sercem.
    Skąd go wytrzasnełas, jest taki śliczny *.*
    Miałam taki kiedys, niesety sie zniszczył i chętnie bym znó zdobyła to cudo, lecz skąd?

    Zapraszam do mnie: iwillnotdieyoung.blogspot.com
    Obserwuje, liczę na to samo :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz nie pomogę :'( dostałam go półtora roku temu na urodziny:))

      Usuń
  6. Nie myslałaś nad tym aby kręcić filmy na YT ? Właśnie takie 'modowe' ? :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna stylizacja <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja, bardzo delikatna. Kocham morski kolor, a sweterek świetnie wygląda w takim kolorze!
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie ♥
    Sama bardzo lubię łączyć elegancję ze stylem sportowym.
    Ekstra :)
    Zapraszam do siebie: http://samiskaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweterek, spodnie mimo że cudowny kolor to ja uwielbiam tylko rurki bądź leggisny

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczy kolor swetra! i świetne trampki :))

    klikniesz w banery? daj znać, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, śliczna stylizacja, piękna bransoletka..-to wszystko co mam do napisania :P
    +Wesołych świąt! ^^

    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Mietowy sweterek mmmm:>
    zapraszam: http://margaret-bluj.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie pastelowe ubrania :)
    Biżuteria cudowna <3

    ________________________________________________________________________________
    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/04/my-favourites-movies-czesc-2.html + Jeśli to nie kłopot bardzo bym prosiła o kliknięcie w baner Persunmall. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty są piękne. :)

    http://kalakalla0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.