niedziela, 6 kwietnia 2014

leopart

Hej! Kolejna nudna, samotna niedziela. Choć w sumie nie, zaraz romans z okupacją niemiecką. Ach wspaniałe! Niech już się kończy ta szkoła, bo mam już jej dosyć. Choć pewnie szybko pożałuję tych słów. Ale jak na obecną chwilę tak to czuję. Zaraz święta, matura. Jezu potrzebny mi jakiś chillout. Odskocznia od tego wszystkiego bo zaczynam wariować już. Chyba potrzebny mi jakiś dobry melanż, grill party czy coś w tym stylu. Ktoś chętny? Ktoś na pewno się znajdzie ale jak przyjdzie co do czego to... Wyjdzie jak zawsze.
Ręka mnie boli i noga mnie piecze. Marudzę sobie. no to na tyle. pa!:*

















6 komentarzy:

  1. ten outfit to na serio? nie rozumiem jak mozna ubrac trampki do takiej bluzki a tym bardziej ubrac skarpetki w jakies paski...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak cię razi to nie patrz ubieram się dla siebie i stawiam na wygodę. Wolę ubrać trampki i skarpetki niż szpilki i bandaż. Elo

    OdpowiedzUsuń
  3. Najgorszy outfit, totalne bezguście :O

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz, super spódniczka ! ^.^

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna bluzeczka;)pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.