wtorek, 15 kwietnia 2014

kiss kiss

A co mi szkodzi. Nudzę się, więc dodaje posta, mam z czym więc nie ma problemu. Poza tym obkupiłam się ostatnio i nabrałam inspiracji, więc szykują się nowe świeżutkie posty. Oby tylko pogoda dopisała, bo nie lubię sztucznych, ponurych zdjęć. Koniec szkoły tuż tuż. Ale jestem z siebie bardzo zadowolona. Stwierdzam, że o wiele lepiej mi idzie, gdy nikt nie wywiera na mnie żadnej presji. Gdy wiem, że jeśli coś robię - robię to dla siebie i jedynego kogo mogę zawieść to właśnie siebie. Choć tym razem nie czuję zawodu, wręcz przeciwnie. :) Prezentacja maturalna skończona, plan skontrolowany. Jedyne co mi pozostało do zrobienia w tej sferze to wybrać odpowiedni kawałek filmu. No i oczywiście nauczyć się tej pracy. Sądzę, że nie będzie tak źle. I najwyższy czas ostro brać się do nauki. Nie ma na co czekać, zostały jakieś 3 tygodnie i mimo iż jeszcze tego nie czuję, przeraża mnie to. No to tyle. Kilka zdjęć z pięknego słonecznego weekendu, kiedy to słońce rozpieszczało nas bez reszty i można było pokazać trochę ciałka. hej!

















9 komentarzy:

  1. Śliczne zdjecia ;3
    Świetny outfit <33 ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, figury tylko pozazdrościć :) Nie przejmuj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz i masz świetną figurę ;)
    Pytałaś o wspólna obserwację, ja już ;)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeżyłam to w zeszłym roku nie jest tak źle jak się wydaje :) świetna stylizacja
    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog
    świetne zdj.
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post!. ślicznaa ;*
    Zapraszam na mojego bloga! Jak ci się spodoba zaobserwuj! ,a ja się zrewanżuję ! :)
    Blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna! ale masz brzusio, dziara <3

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.