wtorek, 2 lipca 2013

wildcat

obiecałam te zdjęcia dodać wczoraj, ale że wyszło jak wyszło a dziś od rana nie mogę spać dodam je dziś.;)
wczoraj spędziłyśmy kiiiilka godzin z dziewczynami, uuuh jak dawno nam tego brakowało, ale teraz trzeba to zmienić i częściej się spotykać!:*
teraz się jeszcze trochę poobijam a później pojadę sobie do mojego ukochanego :* na kilka skromnych godzinek. już się zdążyłam stęsknić ojejjej.
a tymczasem zdjęcia!
będą to zdjęcia moje, które robił mi mój chłopiec ( sama go uczyłam jak się mi robi zdjęcia :D), zdjęcia Kamila- mojego chłopca, które ja mu je robiłam, i nasze wspólne zdjęcia które robił nam niestety samowyzwalacz, ehhh ;)
miłego dnia :)
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.