wtorek, 30 lipca 2013

kissing boy

Byliśmy sobie dziś na zdjęciach, tak jak mówiłam, hehe musiałam pomarudzić troche żeby dostać to czego chcę. Jak zawsze :D Jeeeeeeeeeeeeeeeejejejeciu ten dzień coraz bliżej a ja jestem w proszku ;< Ale jakoś jeszcze się tym tak nie martwię. A trzeba zacząć. Dobra wracając, byliśmy dziś na zdjęciach, ale nie dodałam tu jeszcze zdjęć z ostatniego fotografowania naszego, z przed kilku dni. Tak więc będąc konsekwentną dodaje najpierw te poprzednie kilka fociaków. Nowe będą na dniach zapewne. Choć szykują mi się kolejne zdjęcia. Tym razem profeska z Paulą, znów :D











a reszta to już grill party










i któryś tam dzień na żwirce




i nudy na chacie :O




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.