czwartek, 23 marca 2017

Czasem




Czasem, przy gorszym dniu zastanawiam się, kurcze a może my to juz po prostu przyzwyczajenie? Ale zawsze po tym czymś mnie zaskakujesz, jakbys czytał mi w myślach i szybko próbował udowodnić, że to głupoty. Bo przecież ja i ty to my. Nie żadne przyzwyczajenie. Zaczęliśmy jako dzieciaki. Śmieszne dzieciaki. Przy sobie razem dorośliśmy, nauczylismy się, co jest ważne i ważniejsze.

Na obecna chwile nie mamy żadnych obowiązków. Choć ze wszystkim radzimy sobie wspólnie. Ale mamy plany, postanowienia, marzenia. Jednak Życie jest nieprzewidywalne. Nie można niczego zaplanować w 100%. Dlatego cieszmy się tym co mamy teraz.

Nigdy nawet nie wyobrażałam sobie, że będę miała takie szczęście trafić właśnie na Ciebie.
KC!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.