poniedziałek, 22 grudnia 2014

black & heart

To okropne wiatrzysko jak widać chyba chce komuś urwać głowę! Czujecie w ogóle te zbliżające się święta? Bo ja wcale! Nawet się wyspać nie dadzą.;( Nie lubię zimy, ale śnieg na święta Bożego Narodzenia powinien leżeć obowiązkowo. Jednak nic w tym życiu nie ułoży się tak jakbyśmy chcieli. Prezenty gwiazdkowe już przyszykowane. Tylko dla mnie mikołaj jeszcze nic nie ma. Może byłam niegrzeczna w tym roku? Nie wiem.

Tymczasem kilka efektów z naszego ostatniego szybkiego focenia z Paula! Szybkiego? Tak bo wyrobiłyśmy się dosłownie w 20 minut pomimo wielu niesprzyjających aspektów niezależnych już od nas. Co wy na to?

Zapewne już to nie zawitam do świąt, także z tej okazji chciałabym wam, pyszczki, życzyć wesołych radosnych świąt. Spędzonych w spokojnej miłej atmosferze w gronie najbliższych wam osób. Byście przy tym wigilijnym stole wspomnieli o tych, których niestety z różnych przyczyn z wami nie ma. I moze zastanowili się nad tym, co sami zrobiliście źle. Aby w waszych serduszkach zagościła miłość. Tego wam życzę, sobie oczywiście również! Buśki :*









 



 




2 komentarze:

  1. Święta bez śniegu to nie święta :c Cudowne zdjęcia!

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.