piątek, 9 sierpnia 2013

blue flowers

cześć. postanowiłam coś tu dodać. Będziecie mogli to oglądać, bo przez cały weekend nic tu nie zagości, macie spokój ode mnie :) Straszna pogoda Nam się zrobiła. A ja mam wyrzuty sumienia bo musiałam w taka pogodę wysłać swojego chłopca do domku. Mam nadzieję, że jechał ostrożnie i nic mu nie będzie <3 Spędził dziś ze mną caaały dzień, od obudzenia mnie aż do teraz. Ale nic specyficznego nie robiliśmy. Co tu robić w tak okropną pogodę... Mimo wszystko pragnę słońca! Mam nadzieję, że w przyszłą sobotę pogoda nam dopisze. No chociaż żeby deszcz nie padał pliis. Jutro ie do pracy, ufff. I w niedzielę też. W poniedziałek pewnie będę nieprzytomna. I od wtorku zaczynamy pracę. Kto to będzie wstawał na 5 rano ja się pytam :O Jedyne co mnie pociesza to fakt, że Kamil będzie chodził razem ze mną. Dzięki temu będziemy mogli spędzać dużo czasu będąc obok siebie. I przy okazji zarobić trochę kaski na nasz wyjazd <3!

Dobra koniec gadania. Macie zdjęcia, oglądać! i dobranoc misiaki :*





















2 komentarze:

  1. Sandałki są magiczne. Sama poszukuję takich w tym cudownych kolorze jednak udało mi się tylko znaleźć beżowe...
    Naszyjnik również bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naszyjnik w sumie prezent ale sama o taki prosilam, bardzo mi sie podobal i nadal tak jest - kocham go :) a sandałki w kolorze, który ostatnimi czasy najbardziej mi się podoba :P

      Usuń

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.