czwartek, 6 czerwca 2013

i have a bad day.

Okropnie beznadziejny mam dziś dzień. dużo rzeczy dziś mnie denerwuje i wkurza, zwłaszcza nauczyciele, którzy niesprawiedliwie oceniają, porażka. Siedzę teraz nad matura z wos'u, strasznie tego dużo ale wolę już to uzupełnić i mieć święty spokój niż jutro znów świecić oczami z kompletną pustką w głowie. Nie lubię mieć "złych dni". wściekam się wtedy o byle co, odreagowując na moich najbliższych, najczęściej jest to mój Kamil, za co Go serdecznie przepraszam... To dlatego, że Cię nie ma obok mnie, Twoja obecność zawsze działa na mnie kojąco... ech. ale fakt, dajmy sobie tęsknić.:) Nie mam dziś ochoty zupełnie na nic, zimno mi i boli mnie gardło. Po prostu wskoczyć do łóżka pragnę i iść już spać.. I chyba niedługo to zrobię.. Choć dziś finał TopMode! Kto ogląda? mi się zdarza aczkolwiek od przegranej Justyny straciłam nawet ochotę na to. Kończę maturę i idę spać, dobrej nocy!

i kilka zdjęć z poniedziałku, z pokoju Katarzyny mojej.;);*














siostrzane buciiikiii ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.