piątek, 21 czerwca 2013

save_the_ocean

mimo, iż jest troooochę za gorąco, kocham!
i pragnę, aby ta pogoda pozostała z nami zwłaszcza na sobotę, pliska.
Uwielbiam Twoją osobę przy mnie samej, czuć że jesteś blisko, tak często jak tylko tego pragnę a i tak jak tylko odjeżdżasz - tęsknie. Te nasze posrane pomysły kocham wręcz nad życie. Jeżdżenie w kółko, moje marudzenie. Ale wiem, że i tak zawsze zrobisz to czego chcę, nawet jeśli doskonale wiesz że nie mam racji. uwielbiam jeździć w 3 różne miejsca a i tak w końcu wracać na to pierwsze. Robić z Tobą różne rzeczy mogę, milion w ciągu każdego dnia.Już tyle czasu się przy mnie męczysz, Byłeś przy mnie na dobre i złe, w smutki i w chorobie, akceptujesz mnie na mega fochu i odpałom szajby. Kocham Cię za Twoją niesamowitą cierpliwość, jaką mnie darzysz. Przypuszczam, że 99% innych osób po prostu by ześwirowało na Twoim miejscu. A Ty mimo wszystko nadal jesteś przy mnie a co ważniejsze - planujesz wspólną przyszłość razem ze mną. I Twoje chamskie teksty " przez następne 60 lat będę musiał jeść takie suche mielone" uświęcają mnie w myśli, że będziesz. Już zawsze! Z czego się niesamowicie cieszę. Każdym gestem, każdym słowem, dotykiem, spojrzeniem, uśmiechem sprawiasz, że jestem najszczęśliwszą osobą na całym świecie! Dziękuję, że jesteś przy mnie zawsze!
Kamil<3:*!


i kilka zdjęć z Paulą, z przed kilku dni
dzięki mała!:):*
oczywiście kilka to tylko pojęcie względne :D













































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.