niedziela, 16 czerwca 2013

pink&flowers

coś nam się wietrznie zrobiło jak na tą niedzielę...

Czasem mam gorszy dzień, jak każdy przecież, to normalne. Pewnie ni tylko mi chce się wtedy płakać. Ale w takich momentach potrzeba mi tylko jednego: porządnego przytulenia przez kogoś ważnego dla mnie, przez kogoś, kogo darze ogromnym zaufaniem, w którego ramionach czuję się bezpiecznie.. Wystarczy tak niewiele, aby dać komuś szczęście, miłość, uśmiech, którego tak często brakuje w naszej codzienności... Jak dobrze mieć obok siebie osobę, która kochamy. Najbardziej na świecie...
ech nie mam dnia na pisanie
dodaje zdjecia z wczorajszego popołudnia i uciekam




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.