środa, 12 czerwca 2013

oddam!

hejka!
ogółem, to mam dwa małe pysiaczki, których niestety muszę się pozbyć, mama kazała mi to zrobić, aczkolwiek ja osobiście z wielką chęcią zostawiła bym je przy sobie bo są takie śliczne i słodkie, że ojeju, uwielbiam je maluszki moje ;)
no ale niestety...
tymczasem kończymy zaliczać i poprawiać, teraz tylko prezentacja na technologie - poniedziałek, oraz ogarnąć sklep na niemiecki na 5 i pasii, ogółem jestem zadowolona z siebie, swoich oceń, stosunków międzyludzkich, z całego swojego życia mogę szczerzę powiedzieć, że jestem zadowolona! czego mogę chcieć więcej? mam przy sobie, może i garstkę, ale naprawdę cudownych i prawdziwych ludzi, których kocham! Fajną rodzinę, no nie narzekam, zadowalającą mnie średnią na ukończeniu 2 klasy szkoły średniej, przed sobą pełne postanowień, pracowite, ale przede wszystkim ukochane wakacje, przy których będę się starać mimo jakiejkolwiek pracy poświęcać najbliższym, wyjazdom, melanżom, no a jak by inaczej. :D
 Już za tydzień wybieramy się na wianeczki, później spędzimy weekend nad jakąś wodą w domku koło plaży, spędzimy weekend w Głogowie, pobawimy się na weselu, poświętujemy najważniejszą osiemnastkę, jaka mnie czeka, pojedziemy sobie nad nasze polskie morze, będzie cudownie, nie będę na pewno narzekać.


misieeeeeeeeeeeeeee ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.