wtorek, 10 czerwca 2014

wedding

Dawno mnie tu nie było. Nie szkodzi.:) Chwila natchnienia mnie naszła, więc postawiłam na stworzenie posta z fotorelacja z ostatniego weekendu. Byliśmy sobie na weselu, wybawiliśmy się, jak to wesele.:) Piękna pogoda nam dopisała, także i zdjęć nie brakuję. W sumie jak nie skorzystać z takiej pięknej scenerii. Oczywiście jak to ja, 3 razy się przebierałam, 4 sukienkę ubrałam na poprawiny. Ale to nic. Kobiety tak mają.:) No chyba, że tylko ja jestem tak wybredna. To nic. :) Wena się skończyła, natchnienie uciekła, więc pozostawiam was ze zdjęciami. :)
Buziaki!

Początek:






Godzina 16:






Godzina 22:



Poprawiny:










4 komentarze:

  1. wszystkie sukienki bardzo mi się podobają :)

    z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, wygladasz przeslicznie :) - jestes modelka ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje :)

    Zapraszam serdecznie na moje, ręcznie robione mydełka i bomby do kąpieli.
    Jeśli chcesz wygrać zestaw moich produktów weź udział w zabawie 
    http://katewo.blogspot.co.uk/2014/05/giveaway-rozdanie-14052014-14072014.html

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.