poniedziałek, 23 września 2013

jeans & grey

cześć kochani. z racji że siedzę w domku dziś, odespałam już co miałam i teraz się nazbyt nudzę, więc mogę dodać posta. strasznie źle się czuję od kilku dni męczy mnie co innego. to ból zęba, to pękająca głowa, to skręty żołądka a dziś przyszedł czas na katar, kaszel, ból gardła. masakra, nie polecam. wczoraj mimo mojego złego samopoczucia i ogólnie stanu zdrowia poświęciłam się i poszłam do pracy :O Cel uświęca środki, czego się nie robi dla nowego telefonu. chyba pójdę sobie zaraz zrobić jakieś inhalacje czy bóg wie co byle bym znów mogła oddychać. :O nie miałam czasu wybrać się na nowe zdjęcia, wiec mam kilka samojebek. życzcie mi zdrowia, narka :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.