czwartek, 13 marca 2014

neon air

Na samym wstępie przepraszam za inna jakość zdjęć niż dotychczasowych ale zdjęcia nie były robione moim aparatem stąd taka różnica.:) Ale to nic.:) Przyszły moje piękno teczki, w których oczywiście zakochałam się niesamowicie. już zaliczyły spacerki i jazdę rowerkiem, idealnie. w sobotę dopiero zobaczę się z tą moją ważniejszą miłością.:) Jeśli pogoda dopisze wybierzemy się na zdjęcia... A niektórzy już dzisiaj zaczynają weekendzik. Mimo iż jakoś przez ten tydzień słoneczko moje.:) strasznie mnie coś denerwowało, dostałam dziś piękną wiadomość od której od razu mi się mordka uśmiechnęła. Jeśli wszystko wyjdzie okej pochwalę się już w niedzielę! Było by miło! A jutro ciężki dzień, wstać o 2:30 to będzie cud! łohohoho i caluteńki dzień w rozjazdach, omg. Ale z dziewczynkami.;*
love!!!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.