czwartek, 6 marca 2014

burgund dress & caramel jacket

A jutro już piątek, piąteczek, piątunio... ♥ Jutro bardzo ważny dla Nas dzień, prawda skarbie? To będzie dobry weekend, ajajaj.:* musi być! A z okazji, że się dość nudzę, chyba zacznę robić zadania na przyszły tydzień, bo trochę dużo tego...

Jutro znów kolejny Nasz 7. Ale nie zwyczajny. Jutro mamy wspólne 2 latka Naszego pobycia razem. Jak to szybko zleciało, nie rozumiem. W mgnieniu oka. Jeszcze nie dawno była ta środa 7 marca 2012 roku, siedzieliśmy na ławce w lesie i baliśmy się do siebie nawzajem odezwać, aby nie powiedzieć nic głupiego. Bałeś się mnie przytulić czy złapać za rękę. 2 lata temu dałeś mi najromantyczniejszy pocałunek jaki miałam kiedykolwiek. Romantycznie, przy zachodzącym słońcu. A dziś? dziś możemy tulić się bez ograniczeń, nie musimy zawsze i wszędzie chodzić za rękę a i tak wiemy, jak wiele wzajemnie dla siebie znaczymy. Dziś już nie muszę 3 razy zastanawiać się, zanim cokolwiek powiem w obawie o odrzucenie. Dziś mogę gadać te 100 słów na minutę. Mogę mówić o samych głupotach, przyziemnych sprawach lub całkiem nie poważnych a Ty i tak mnie zrozumiesz. I to jest najpiękniejsze co dajesz mi każdego dnia. Miłość i zrozumienie, wsparcie i opiekę, spokój i szczęście. Tak wiele dla mnie znaczysz! Tak dobrze, że jesteś... ♥























2 komentarze:

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.