czwartek, 23 października 2014

nude, khaki

Hej. Co u was? Jesień na dworze, okropne, nie znoszę tej części roku, wychodzę z domu - ciemno, wracam - ciemno. wrrr... Jak dobrze, że już weekend na chwilę. Choć pracowity. Macie szczęście, że trafiliście na mój dobry humor. nawet bardzo dobry. Powód? Nie zdradzę. Spełniamy marzenia! <3 Jeśli wszystko wyjdzie pomyślnie... Oby! Mam najlepsiejszego faceta na świecie. I tak, możecie zazdrościć!
Jak na studiach? Spoko. Pierwsze egzaminy, kolokwia, zaliczenia, niedługo praktyki. Jakoś trzeba żyć. I korzystać przede wszystkim. Będąc dziś w galerii w Lesznie, znalazłam swój nowy ulubiony sklep. Sinsay. Uwielbiam go od pierwszego wrażenia. Dodatkowo zaopatrzyłąm się w nową książkę idealną na jesienne wieczory " dla Ciebie wszystko". Trzymam się swojej żelaznej zasaday, najpierw książka, później film. Z reguły to drugie wypada o wiele gorzej od pierwowzoru, no ale co zrobić. Dlatego przerzuciłam się na czytanie książek. Kilka dni temu sfinalizowałam swoją przygode z " mrocznym pragnieniem". Totalny kosmos, doskonałe połączenie kryminału z romansem. :)

Dobra, tak więc wy trzymajcie się ciepło w taka pogodę, ja uciekam do przepisywania notatek z kinezyterapii.:)

buziak!






















7 komentarzy:

  1. Super zdjęcia
    Zapraszam do mnie http://lalitax3.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie, uwielbiam odcienie khaki i nude jesienią;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwujemy? zaobserwuj i napisz, ze zaobserwowalaś w komentarzu u mnie na pewno sie zrewanżuję!
    http://hepimiau.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :*
    obserwujemy ?
    zapraszam :
    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, ostatnio kupiłam sobie bardziej zimową parkę tego koloru co masz na zdjęciach.:)

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty, no i oczywiście cały blog :D

    http://threecatsproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.