sobota, 5 lipca 2014

holiday start

Hej kochani. Muszę Wam się pochwalić, jestem z siebie dumna, że tak długo wytrzymałam w pracy.:D Chociaż czuję się, jakbym chodziła tam za karę... Ale z dnia na dzień jest coraz mniej okropnie. A tymczasem kilka zdjęć z ubiegłego weekendu, który spędziliśmy w bardzo dobrym gronie w fajnym miejscu. Jezioro, słońce, ukochany facet. Czego chcieć więcej? Baaardzo się wychilloutowaliśmy. Aż chciało by się powtórki. Ach może niedługo.:) Dzięki Bogu już weekend. Trzeba trochę odpocząć. Dobra dobra, a teraz mała fotorelacja. A Wam jak mijają wakacje? Wypoczywacie, czy może tak jak ja poszliście do pracy?:) MY właśnie korzystamy z pięknej pogody i siedzimy na dworku.:)
Miłego dnia i udanego weekendu misiaki!






























6 komentarzy:

  1. Ależ pięknie! Co to za miejsce? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj jak ja wam zazdroszczę tego błogiego lenistwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia ! :) Ja jeszcze nie mam wakacji ;c

    Serdecznie zapraszam do mnie, klikniesz w baner Sheinside ? Dziękuję ! <3

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pracuję w wypożyczalni sprzętu wodnego i już jestem cała spalona :/
    Śliczne zdjęcia :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) wyglądasz na bardzo sympatyczną osobę
    blogerkatajemnicza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.