poniedziałek, 5 października 2015

khaki & nude by the sea

Być kobietą jest okropne, nie uważacie? Ale bez nas życie było by nudne, sami przyznajcie mężczyźni ;) Więc nie macie co narzekać, pamiętajcie, zawsze mogliście trafić gorzej :)
Dni robocze ciągną się niesłychanie ale za to weekend mija jak za pstryknięciem palców. Nie macie tak? Ja niestety tak mam... I jestem z tego powodu strasznie niepocieszona no ale... Zawsze mogłam trafić gorzej! :D Chwilowo słoneczko się do nas uśmiecha, więc i ja się do was też pouśmiecham! Nie dość, że nowy post, to jeszcze powieje latem. Jakoś nie mam głowy ostatnio do niczego... Początek semestru dobił mnie. Zbyt szybko nastąpił ten powrót do szarej rzeczywistości.
Dobra, co ja was będę zanudzać swoimi smętami.
Buziaki!















1 komentarz:

  1. Sobota jeszcze jest ok ale niedziela mija niczym godzina ;c
    Jak zawsze wyglądasz cudownie!<3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.