wtorek, 14 lipca 2015

haul czerwiec

Wzięło mnie na haul czerwcowy. Jednak jak zobaczyłam, ile się tego wszystkiego uzbierało tak zwątpiłam. Ale nie poddałam się! Zajęło mi to ponad 4 godziny, ufff, mam nadzieje, że się opłaciło :) Spoglądając na to wszystko co miało miejsce tylko w czerwcu stwierdzam, że chyba mam problem ;o Ale to chyba jak większość kobiet. Pieniądze, rzecz nabyta, do grobu nic nie zabiorę więc dlaczego mam sobie żałować? Nie mam zamiaru! :) Część, jak nie większość tych rzeczy mogliście już ujrzeć. Czy to na moim instagramie ( klik ), czy nawet tutaj, na blogu pojawiło się już kilka postów czerwcowych. Nie ma co. wakacje wakacjami ale mi się nudzi! Z każdym poniedziałkiem zaczynam odliczać do piątku, bo wtedy jakoś coś się dzieje. Chyba mam dość siedzenia w domu. Nie mam co ze sobą zrobić. A takiej bezczynności nie znoszę... wrrr...
no cóż, zostawiam was!








* kombinezon floral - nn


* strój kąpielowy - pepco
*okulary - sinsay



*bluzka - sinsay


* płaszczyk / parka - nn



*sweterek - sinsay


*bluzka - nn


* kombinezon - nn



* bluzka z baskinką - nn


* bluzka / tunika - nn


* bluzka / top na długi rękaw - atmosphere


* bluzka / tunika - nn


* leginsy kratka - sinsay



bluza - szachownica



* leginsy - nn



* top - Bershka


* leginsy - new yorker


sukienka - h&m


* bluzka / top długi rękaw - h&m



* zwiewne topy - h&m


*top panterka - h&m


* top - C&A



* top - sinsay



* bluzka - cropp


* zegarek - cropp


* buty sportowe - Deezee.pl


* trampki z koronką - nn



* slip on'y leopart - nn ( allegro )


* trampki - nn


* slip on'y koronkowe - nn


* japonki leopart - pepco



* torba boho - nn (allegro)



* torebka boho - nn



 Zadbałam tez o swoje dziecko

* case - cropp


* kabel usb - nn
* selfie stick - nn (allego)

oczywiście wszystko w różu <3 ;hahaha;


* snapback - cropp


* książka - empik

2 komentarze:

  1. cuudowne rzeczy, case na telefon powala! a buty, prześliczne! :)

    http://martha33.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju ile cudnych rzeczy w jednym miejscu *.*
    PS Masz śliczne tatuaże.

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.