poniedziałek, 29 grudnia 2014

gray cold

Cześć misie. Najedzeni? Ja się nie przemęczałam prawdę mówiąc. Moje święta? Rodzinnie, trochę więcej z "przyszłą' rodzinką, a co mi tam :) Kto narzekał na brak zimy? Teraz macie, zadowoleni. Ja osobiście nie, bo zmarźluch ze mnie największy z możliwych. Także aż boję się efektów dzisiejszych zdjęć z Paulą... Ja pouzupełniałam właśnie luki w papierkach. Budzić o 6:40 stanowczo mi nie służy, tak więc uciekam zaraz pod kołderkę i spać.

Postanowiłam rozdzielić te zdjęcia na dwie serie. Dwie stylizacje to i muszą być dwa osobne posty. Będziecie czekać na drugi? Mam nadzieję :)

A jak się zapowiada wasz sylwester? Ja jeszcze nie mam żadnych planów, jak miło.:)


Co bym mogła powiedzieć o minionym roku? Wydaje mi się, że jest lepiej w moim życiu. Wydaje mi się, że "dorosłam", dojrzałam chyba. Najważniejszym dobrem jest dla mnie dobro moich najbliższych, nie opinia innych, bo gdybyśmy mieli przejmować się każdym gorszym słowem czy krzywym spojrzeniem już dawno byśmy zwariowali. Zaczęłam pewnego rodzaju nowy etap w swoim życiu. Skończyłam szkołę średnią, mimo iż początkowo nie byłam zadowolona z mojego świadectwa maturalnego, jednak mimo to dostałam się na dobre studia, czego nie żałuję ani trochę. Choć fakt. Na lepsze czy może na gorsze? Każdy może ocenić to indywidualnie, według własnych upodobań. Ja sobie daje wielki +. Jestem z siebie zadowolona a to chyba w życiu najważniejsze! :)
Spełniania najskrytszych marzeń wam życzę. A egoistycznie sobie, abym zawsze miała to, co mam teraz.

buzi!









3 komentarze:

  1. Nie no kurwa co to za żenada? W pizdu, dziewczyno hamuj piętą, jak Ty wyglądasz? Gdzie to Twoje zajebiste futerko, które masz na każdym zdjęciu? TO JEST GORZEJ NIŻ ŻENADA! I na każdym zdjęciu ta sama twarz, no nie wierzę..Ja jako facet, po prostu nie mogę na Ciebie patrzeć, odpychasz, aż mi się na wymioty zbiera... I skończ z tymi notkami, są bez sensu, w dupie to mamy o czym Ty teraz myślisz i Twoich pierdolniętych rad. Idź po rozum do głowy i stylistki, bo po prostu to się mi w głowie nie mieści, jak można być tak obrzydliwym i tępym człowiekiem jak TY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to tobie gratuluje odwagi, pisze komentarze z anonimowego, szczyt szczerości po prostu. Nikt nie każe ci tu wchodzić, patrzeć i czytać tego, co jest tutaj zamieszczane. Nie interesuje cie to? to wypierdalaj :) nie robię tego dla ciebie więc mam gdzieś twoje "opinie" na temat mojej osobo bo nie Tobie mnie oceniać. Aha, a jeśli oceniasz tylko poprzez wygląd to życzę ci powodzenia w dalszym życiu. A co sam wstydzisz się pokazać mordy? :)

      Usuń
  2. A i mam nadzieję, że masz chociaż trochę rozumu i to zatwierdzisz, bo jak nie to sama sobie dziewczynko zaprzeczysz. "Przyjmę nawet krytykę." POZDRAWIAM, MIRO

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.