wtorek, 17 grudnia 2013

grey&jeans

Jak miło! Jeszcze tylko kilka poranków przeżyć, kilka razy wstać wcześniej niż słońce no ale... Damy radę! Za tydzień święta! Nacieszymy się wolnością. Sobą się nacieszymy, wiem to.<3 Ale z drugiej strony boje się. Obawiam się, że niemiłosiernie szybko zleci ten okres czasu i za chwilę będzie już styczeń. A co się z tym wiąże- studniówka! Oczywiście cieszę się najbardziej na świecie! Ale mam ogromny kłopot, sukienka!!! Stwierdzam, że jestem niesamowicie wymagająca i wybredna. Boję się, że nie znajdę swojej śliczności , w której będę księżniczką. Mam nadzieję, że mimo moich obaw uda mi się znaleźć idealne cudeńko na 25 stycznia... Nudzę się. W szkole już końcówka, chodzić bo chodzić, nic ciekawego. Aż się nudzę. Całe dnie przed tv, jak słodko. Nie mogę doczekać się już świąt z Kamilem. Będzie magicznie.<3















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.