środa, 14 sierpnia 2013

orange

Mam za sobą okropny dzień. Znów wstałam o 5 rano, ale to nie jest najgorsze. Jestem laską, mam prawo mieć humorki czasem nawet nieznośne. Ale już wszystko w porządku. Jakoś samo mi Minęło. Czy tylko ja mam czasem takie dni, że mam dość wszystkiego? Wszystko mi strasznie przeszkadza i chce mi się płakać z byle powodu? Dziwne uczucie. Jutro też wstaje w środku nocy. Cel uświęca środki. Mam motywacje, cel. Teraz kochanie moje coś mi tu mówi, że może za tydzień równy zrobimy sobie pamiątki, aaach miło by było. Strasznie długo już na to czekam a bardzo tego chcę. Uwielbiam. Szczerze? browar by się zdał oooł.
Zdjęcia  z czasów, jak jeszcze było tak cieplusioooooo i słonko nam pięknie świeciło i nie było tak okropnie zimno jak było wczoraj czy dziś. ZWŁASZCZA o 5 rano... To ostatni seria zdjęć jaką mam na kompie. Dlatego stwierdzam, że warto się wybrać na zdjęcia <3! bejbi.. :*






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze miło widziane :*
Jeżeli Ci się podoba mój blog - śmiało zaobserwuj :)
Przyjmę nawet krytykę.